← Back to headlines




Study Links Prenatal Vegetable Exposure to Children's Taste Preferences
A new study suggests that a mother's consumption of vegetables before birth may influence a child's taste preferences later in life.
Sources
Showing 0 of 2 sources
No articles available in your preferred languages.
2 articles available in other languages below.
aftonbladetSwedish88d ago
Studie: Grönsaker före födseln kan påverka barns smak
Små barn som upprepade gånger exponerats för en viss grönsak redan i livmodern är mindre benägna att…
Read full article →svenska-dagbladetSwedish88d ago
Studie: Grönsaker före födseln kan påverka barns smak
Små barn som upprepade gånger exponerats för en viss grönsak redan i livmodern är mindre benägna att reagera negativt på den, enligt en internationell studie.
Read full article →Coverage Timeline
First report: aftonbladet · 14 May, 16:51|Full coverage: 2 · 0m|Window: 0m
Related Stories

Total Solar Eclipse and Perseid Meteor Shower Expected
40m ago

Cyprus Battles Invasive Lionfish as Mediterranean Waters Warm
1h ago

Scientists Grapple with Humane Solutions for Invasive Raccoon Population Control in Europe
1h ago

Water discovered near Sagittarius A*, challenging theories about the Milky Way's supermassive black hole
2h ago