Study Links Regular Egg Consumption to Reduced Alzheimer's Risk
New research suggests that regular consumption of eggs, specifically around five per week, may significantly reduce the risk of developing Alzheimer's disease. Scientists are highlighting the potential benefits of eggs in preventing this neurodegenerative condition.
Sources
No articles available in your preferred languages.
3 articles available in other languages below.
Možná celý život řešíte pitný režim špatně. Vědci teď bourají jednu známou poučku
Doporučení „hlavně pijte hodně vody“ patří k nejčastějším radám, které lidé po ledvinových kamenech dostávají. Jenže nová rozsáhlá studie ukazuje, že realita může být mnohem složitější. Vědci sledovali stovky pacientů, kteří používali chytré lahve, dostávali upozornění i finanční motivaci. Přesto se ukázalo, že ani moderní technologie nemusí stačit na to, co zní na první dojem velmi jednoduše.
Read full article →Τα αυγά αποδεικνύονται σωτήρια για τη νόσο Αλτσχάιμερ – Πόσα πρέπει να τρώμε την εβδομάδα
Τα αυγά βρίσκονται εδώ και χρόνια στο επίκεντρο της διατροφικής συζήτησης. Άλλοτε θεωρούνται «υπερτροφή» χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη και θρεπτικά συστατικά, ενώ άλλες φορές αμφισβητούνται λόγω της χοληστερόλης τους. Μια νέα επιστημονική μελέτη από τις ΗΠΑ έρχεται τώρα να ανοίξει έναν νέο κύκλο συζήτησης, αυτή τη φορά γύρω από τη σχέση των αυγών με τη νόσο Αλτσχάιμερ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ηλικιωμένοι που κατανάλωναν αυγά σε πιο συχνή βάση εμφάνιζαν μικ...
Read full article →Pięć jajek tygodniowo zmniejsza ryzyko choroby Alzheimera
Spożywanie jajek wiąże się z niższym ryzykiem zdiagnozowania choroby Alzheimera u osób w wieku 65 lat i starszych, dowiedli naukowcy z Loma Linda University Health w Stanach Zjednoczonych. Swoje badanie oparli na kilkunastoletniej obserwacji niemal 40 tys. osób.
Read full article →

